Frågor & Svar

1. Jag har speciella önskemål på en beställning, hur gör jag då? 

Som sista steg i beställningen så kommer det en ruta med "övrig information", skriv där om det finns specifika önskemål, alternativt kontakta oss på mailen eller sociala medier.   

2. Färgen jag vill ha finns inte med som alternativ.

Vi har valt att bara ha vissa färger som val då det är otroligt svårt med att få en rättvis nyans på en skärm, men självklart finns garanterat din färg i våra provböcker så kontakta oss så löser vi det.

3. Min modell finns inte att välja på i listan.

Sidan uppdateras hela tiden, så även innehållet. Självklart löser vi till alla modeller, hör av dig så fixar vi det. 

4. Hur betalar jag?

Hos oss kan du via hemsidan betala med KLARNA CHECKOUT, Swish eller Banköverföring. 

5. Jag vill se mer bilder på hur saker ser ut?

På våra sociala medier finns massor med bilder på våra produkter, även på våra ambassadörers sociala medier under #MNcustomdesign

6. Hur lång är leveranstiden?

Leveranstiden varierar på vad man beställer och om vi behöver ta hem material, vi försöker hålla den så kort som möjligt men oftast alltid runt löning så exploderar det och vi får fullt upp med att jobba oss igenom alla ordrar. Men vi försöker hålla en leveranstid på 4-5veckor. 

7. Jag tror att något är fel med det jag har fått. 

Alla kan göra fel, om något ser lite skevt ut så hör av dig så kollar vi på det, om vi har gjort fel så försöker vi rätt till det såklart.